Contact ons voor je vragen
Iedereen heeft wel eens een vraag.
Om niet op ons te moeten wachten hebben wij hieronder alvast wat gestelde vragen met antwoord geplaatst. Wellicht staat jou vraag er met het antwoord er bij. Toch niet? Geen probleem, laat dan je gegevens achter via ons digitale contactformulier voor onze klantenservice en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Team Accessoire Loods
FAQ
Hieronder zijn de meest voorkomende vragen met antwoorden te lezen.
Mocht je vraag en dus je antwoord er nog niet bij zitten, contact ons dan via het formulier onderaan de pagina.
Zijn er verzendkosten?
Bij ons geldt: Lekker shoppen zonder extra kosten! Als je voor €50,- of meer bestelt, betaal je geen verzendkosten.
Is je bestelbedrag lager? Dan vragen we een bescheiden bijdrage van €5,95 voor de verzending.
Binnen hoeveel dagen mag ik mijn bestelling retour sturen?
Bij Accessoire Loods begrijpen we dat het soms anders loopt dan verwacht. Je hebt 14 dagen bedenktijd en daarna nog maximaal 14 dagen om het artikel te retourneren. Meer lezen over verzenden en retouren? Lees dan hier verder.
Hoe meld ik een retourzending aan?
Ben je niet tevreden met je online aankoop? Wat jammer! Volg de deze stappen om je bestelling te retourneren:
- Ga naar ons retour portal voor retour aanmeldingen, meld je retour aan, reken je retour af en ontvang je retour label.
- Verpak de artikelen in een stevige doos zodat ze niet beschadigen. Plak het retour label van ons op de doos.
- Verstuur het pakket. De kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening. Eventueel verrekenen we de kosten van een onvoldoende of ongefrankeerde zending met je terugbetaling.
- Bewaar de verzendbevestiging goed, je krijgt per e-mail een ontvangstbevestiging als het pakket is aangekomen in ons magazijn.
- Binnen 10 werkdagen na ontvangst van de retourzending storten we het aankoopbedrag terug op je rekening.
Als ik een artikel wil retourneren, krijg ik dan mijn geld terug?
Bij retourneren van de aankoop wordt het bedrag gerestitueerd via het bij aankoop gekozen betaalmiddel.
Wanneer je met creditcard hebt betaald, zal het op deze creditcard ook weer gerestitueerd worden. Hetzelfde geldt voor betaling met PIN, in dit geval zal het aankoopbedrag worden gerestitueerd via retourpinnen.
Accessoire Loods is cashless, hierdoor is het nooit mogelijk om contant geld te ontvangen.
Uit welke betaalwijzen kan ik kiezen in de webwinkel?
Accessoire Loods accepteert:
- iDEAL
- Mastercard & Visa
- Paypal
Over Accessoire Loods
Bij Accessoire Loods geloven we dat het perfecte huis een weerspiegeling is van de mensen die er wonen. Daarom streven we ernaar om een breed scala aan stijlvolle en unieke accessoires aan te bieden die je helpen je huis om te toveren in een plek die echt van jou is.
Wij begrijpen dat interieurinrichting meer is dan alleen het kiezen van de juiste meubels. Het gaat om het creëren van een sfeer waar je je comfortabel en thuis voelt. Daarom streven we ernaar om een breed scala aan stijlvolle en unieke accessoires aan te bieden die je helpen je huis om te toveren in een plek die echt van jou is.
Sinds 2006 hebben we ons toegelegd op het leveren van kwaliteitsproducten die niet alleen mooi zijn, maar ook functioneel en duurzaam. Van kleurrijke kussens en zachte dekens tot unieke serviesstukken en stijlvolle verlichting, we hebben iets voor elke kamer in je huis.
Accessoire Loods heeft een groot assortiment Scandinavian design producten van premium merken zoals Zone Denmark, Funktion, Villa Collection, Bitz, Södahl & Rösti. Of je nu op zoek bent naar een enkel stuk om een kamer af te maken of je hele huis opnieuw inricht, ons team staat klaar om je te helpen.
Ontdek vandaag nog de wereld van Accessoire Loods en begin met het creëren van het huis van je dromen!
CONTACT
Accessoire Loods
info@accessoireloods.nl
+31 (0)23 7910151