Meest gestelde vragen & antwoorden

FAQ van Accessoire Loods 

 

Bestellen en Verzending

Wat is de levertijd?
Bij Accessoireloods doen we ons best om jouw accessoire zo snel mogelijk bij je te krijgen! Bestel vóór 22.00 uur en wij sturen het dezelfde dag nog op. Gewoonlijk komt je nieuwe accessoire de volgende dag al aan. Houd er rekening mee dat soms onverwachte omstandigheden of weersomstandigheden voor kleine vertragingen kunnen zorgen.

Wat zijn de verzendkosten?
Bij ons geldt: lekker shoppen zonder extra kosten! Als je voor €50,- of meer bestelt, betaal je geen verzendkosten. Is je bestelbedrag lager? Dan vragen we een bescheiden bijdrage van €5,95 voor de verzending.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Het is net alsof je op avontuur gaat met Road Runner! Zodra wij je bestelling verzenden, ontvang je een e-mail met de track en trace code van PostNL. Via deze code kun je je pakketje op de voet volgen. Je kunt zelfs wijzigingen aanbrengen in de levering via de handige PostNL app.

Betalen

Hoe kan ik betalen?
We maken het makkelijk voor je: je kunt bij ons betalen via iDeal en PayPal. 

Kan ik achteraf betalen?
Helaas, we houden het lekker overzichtelijk. We vragen je om de betaling direct te voldoen, net zoals je dat bij de bakker of de slager doet.

 

Retourneren en Ruilen

 

Kan ik mijn bestelling kosteloos retourneren?
Bij het retourneren vragen we een kleine bijdrage van €5,95 voor de retourkosten.

Hoe meld ik een retourzending aan?
Geen zorgen, we maken het je gemakkelijk. Klik op deze link om je retourzending aan te melden. meer weten weten over retourzendingen, bekijk dan deze link.

Waar kan ik het retourformulier vinden?
Klik hier om het retourformulier in te vullen.

Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?
We willen dat je snel je geld terugkrijgt. Binnen 3-5 werkdagen nadat we je retourzending hebben ontvangen en goedgekeurd, starten we de terugbetaling. We gebruiken dezelfde betaalmethode als bij je oorspronkelijke aankoop.

Wat zijn de retourvoorwaarden?
Bij Accessoireloods.nl begrijpen we dat het soms anders loopt dan verwacht. Je hebt 14 dagen bedenktijd en daarna nog maximaal 14 dagen om het artikel te retourneren. Lees hier meer over onze retourvoorwaarden op onze website.

Kan ik een artikel ruilen?
Natuurlijk! Als je een ander artikel wilt, bestel dan het gewenste product op onze website en het artikel dat je wilt ruilen, kun je terugsturen via onze retour procedure.

 

Garantie

Hoelang heb ik garantie?
Bij Accessoireloods.nl geven we je gemoedsrust met onze Europese garantieperiode van 2 jaar. We staan achter de kwaliteit van onze producten.

Het artikel is beschadigd, wat kan ik doen?
Geen zorgen! Neem even contact op met onze klantenservice en we helpen je graag verder met een passende oplossing.

Klachten

Hoe dien ik een klacht in?
We streven altijd naar tevreden klanten. Als er toch iets niet naar wens is, neem dan contact op met onze klantenservice. We staan voor je klaar om samen een oplossing te vinden.